سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
جواب نامه فرحناز از علی - مشاوره باجوانان
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • . علی شنبه 27/8/1385 ساعتِ 11:24 عصر

      با سلام خدمت فرحناز خانم

      امیدوارم که بهتر شده باشید گرچه در این وضعیتی که شما هستید بهتر شدن معنی نداره.  ولی امیدوارم که بهتر بشید

      خدمتتون که عرض کنم شما الان گرفتار یک مسئله ای شدید که از آدم تا خاتم گرفتار شدن و خواهند شد. چند تا موضوع هست که یکی یکی تا اونجایی که در جریان هستم و تجربه کردم میگم. اول اینکه احساسات نقش مهمی در زندگی انسان دارن و اگر نباشن همیشه آدما فکر می کنن که یه چیزی توی زندگیشون کم دارن. میدونید من الان 20 سالمه و یه بار عاشق شدم و شکست خوردم و هنوز که هنوز به اون عشق پایبندم با اینکه میدونم هیچ وقت به اون نمی رسم ولی خب همه ی دوستام میگن که رفتارم به آدم نمی بره ولی من پیش خودم میگم اگر قراره که عاشق بودن و موندن منو تبدیل به چیزه دیگه ای غیر از آدمیزاد کنه واسم مهم نیست. همیشه ما دنبال کسی یا چیزی هستیم که بتونه به ما آرامش بده. ببینید من به شما قول میدم که اگر با اون طرفتون می موندید بعد از یه مدت احساستون نسبت به اون خیلی کمتر از الان بود و اصلان و ابدان از اینکه اوشونو از دست دادید به این شدت ناراحت نمی شدید. این بر می گرده به اون مسئله ای که همیشه آدما قدره اون چیزیو که دارن نمی دونن البته من جسارت نمی کنم ولی فکر میکنم اکثر آدما اینجوری هستن. اگر بخواین فراموشش کنید تنها راهش اینه که بهش فکر نکنید. تمام احساسات و روابطی که بین آدما به وجود می آد از فکر کردن ناشی میشه. در مورد اینکه شما از خدا شاکی هستید باید بگم که واسه ی همه روزها و زمانهایی پیش می آد که از دست خدا ناراحت بشن ولی اگر می دونستن که تمام این مسائل که واسشون پیش می آد واسه اینه که خدا دوستشون داره هیچ وقت ناراحت نمی شدن. من بچه ی شیراز هستم. حافظ ما یه شعری داره که میگه:

     ( هر که در این بزم مقرب تر است   جام بلا بیشترش میدهند )

      من این شعرو خیلی دوست دارم و سعی می کنم که همیشه به یاد داشته باشم این شعرو. شاید چون به شخصه عاشق شدن و شکست خردنو تجربه کردم بتونم خیلی بیشتر بهتون کمک کنم. اما اینجوری نمیشه از راه نامه یا میل یا اینجور چیزا. ولی امیدوارم هر چند کم تونسته باشم به شما کمک کنم و کمی از دردتونو التیام بدم. امیدوارم همیشه خوشبخت باشید و زندگی آیندتون آرامشو واستون به ارمغان بیاره.

    پست الکترونیکی tanhatarineshgh_jam@yahoo.com 217.219.63.31 www.ehsas-jam.blogfa.com نشانی سایت


    مشاورین ::: چهارشنبه 85/9/1::: ساعت 11:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    کل بازدید :74740

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    جواب نامه فرحناز از علی - مشاوره باجوانان
    مشاورین
    این وبلاگ جهت مشاوره دادن به جوانان در زمینه مشکلاتی که در دوران جوانی برای آنها رخ میدهد تأسیس گردیده است.درصورت تمایل می توانید مشکلات خود رابه کانون مشاوره باجوانان ارسال کنید.یا در این وبلاگ کامنت بگذارید. باتشکر Moshaverin110@yahoo.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    جواب نامه فرحناز از علی - مشاوره باجوانان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<


    >>آرشیو شده ها<<


    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    <